
A doua ediție a “Zilelor Marketingului FSE” începe joi, 14 decembrie la ora 12
Dec 14, 2017, 0 Comentarii
În această perioadă magia sărbătorilor ne însoțește pretutindeni, iar studenții anului al III-lea ai Facultății de Științe Economice, specializarea Marketing vor să scoată în evidență acest lucru, bazându-se pe un șir de evenimente magice organizate cu prilejul celei de-a doua ediții a “Zilelor comerțului Facultății de Științe Economice” (Marketing Days FSE), eveniment desfășurat în perioada 14-18 decembrie 2017.
Sub egida “Fă vânzările magice” (Make Marketing Magic) tinerii studenți au început pregătirile pentru cele 3 zile de sărbătoare care se anunță înzestrate cu multă distracție, informații prețioase și ce este cel mai important, magia marketingului, pe care o regăsim în activitățile derulate.
Programul evenimentului este unul diversificat, fiind organizate evenimente care au rolul de a atrage un număr cât mai mare de studenți interesați în a acumula informații despre viața unui marketer, marketing personal sau chiar pentru a participa la unele dintre cele mai distractive jocuri interactive, care se vor finaliza cu câștigarea unor premii.
În speranța că munca depusă în realizarea evenimentului nu a fost în zadar, studenții anului al III-lea, specializarea Marketing, dau startul celor 3 zile de magie, joi, 14 decembrie 2017, începând cu ora 12, la Biblioteca Universității din Oradea, Sala Cataloagelor prin desfășurarea primului eveniment din cadrul proiectului.
Regăsindu-se printre cele mai așteptate conferințe ale lunii decembrie, conferința „Zilelor comerțului” (Marketing Days conference) are menirea de a introduce publicul în cele mai ascunse taine ale activității și vieții. Invitatul special este dl. Adrian Vîntu, singurul specialist din România, cu educație și experiență de peste 10 ani în străinătate. Acesta abordează o temă de impact social care se intitulează: „Perfecționism, Vremea comerțului și Sensul vieții”.
Tot în aceeași zi organizatorii vă invită să participați alături de ei, în incinta clădirii F, la etajul I, începând cu ora 13,30 la “Logo Quiz”, un concurs prin care vă puteți testa abilitățile de recunoaștere a unor brand-uri renumite,. Iar pentru a încheia ziua într-o notă pozitivă, începând cu ora 16 cafeneaua din incinta campusului universitar, „USelect”, găzduiește o seară de jocuri de societate, astfel sunt invitați tineri studenți indiferent de facultatea de la care provin, să formeze echipe de 2-4 jucători pentru a petrece o seară plină de voie-bună jucând Activity.
Printre surprizele pe care le vor întâlni studenții se regăsesc numeroase momente artistice dar și o tombolă. Participanții la aceste activități intră în posesia unor premii oferite de sponsorii evenimentului.
Vineri, 15 decembrie 2017, în cea de-a doua zi a activităților studenților Facultății de Științe Economice le este pregătit un “Târg al Prăjiturilor Magice”, care se desfășoară la parterul clădirii F, în intervalul orar 10-13. Sunt numite prăjituri magice deoarece în compoziția lor intră multă dragoste, iar banii obținuți în urma vânzării acestora îi vor fi donați lui Alex, copilul fără părinți crescut de bunica sa. În același interval orar alături de multe bunătăți vă așteaptă și Moș Crăciun, care e dornic să-și facă poze cu copiii cuminți.
Ziua nu se termincă aici, astfel, începând cu ora 16 R&R bookstores & coffee houses găzduiește premierea celor două concursuri desfășurate pe pagina de Facebook a evenimentului respectiv: concurs de eseuri și fotografie cu brand-ul preferat. Prin desfășurarea acestor concursuri s-a urmărit creșterea gradului de vizibilitate și înțelegere a conceptului de marketing. Participanților le-a fost oferită posibilitatea de a-și îmbogăți vocabularul și în același timp de a-și pune creativitatea la încercare fiind creatorii celor mai reușite fotografii cu brand-ul favorit.
Cea de-a treia și ultima zi de activități aduce în prim plan un FlashMob la care personajele principale vor fi organizatorii, care îi îndeamnă pe toți doritorii să li se alăture, luni, 18 decembrie 2017, de la ora 10, în fața corpului E, pentru a simți cu adevărat magia marketingului.
Conceptul de “Zilele Marketingului FSE” (Marketing Days FSE) a prins contur la inițiativa lect. univ. dr. Adela Popa, care și-a dorit să le ofere studenților posibilitatea organizării unui eveniment de o amploare majoră, pentru a descoperi cu adevărat provocările cu care se confruntă zi de zi, vânzătorii.
Evenimentul se anunță a fi unul cu un impact major în rândul studenților iar atât organizatorii cât și colaboratorii printre care amintim: Asociația Studenților Economiști din Oradea și Facultatea de Științe Economice vă invită să le fiți aproape. Pentru a primi informații în timp real despre evenimentele derulate, organizatorii vă invită să le vizitați pagina de Facebook: MarketingDaysFSE.
Paula Lele