Du-te la …
UZP Bihor on YouTubeFeed RSS

Incompetenţa de la Radio Cluj „se vede” în sondajul de audienţă


Un studiu de audienţă al posturilor de radio din ţara noastră arată că Radio România Cluj se situează la coada clasamentului naţional, cu audienţă de 0,3-0,4%. Datele relevă faptul ca Studioul Teritorial Radio Cluj este al treilea cel mai puţin ascultat post de radio din România, după Radio România Constanţa (care emite în doar două judeţe!) şi Radio România Bucureşti FM.

Deşi Radio Cluj poate fi recepţionat în mai multe judeţe din Transilvania – Alba, Cluj, Bistriţa-Năsăud, Bihor, Maramureş, Sălaj, Satu-Mare şi Sibiu – managementul postului a reusit “performanţa” de a inregistra o audienţă aproape nulă.

Ca exemplu, Studiul de Audienţă Radio, realizat de IMAS, arată că Radio Cluj a avut, în lunile de primăvară şi iarnă, un punctaj Daily Reach de 49.2 şi un Market Share de 0,3. Comparativ, Kiss FM care a avut un Daily Reach de 1.224 şi un Market Share de 8,7. Numai cei de la Radio România Constanţa „au reuşit să-i întreacă pe clujeni la incompetenţă”.

Studioul Teritorial al Radio Cluj a fost, în ultima perioadă, tinta unor numeoase critici. Să nu uităm că managerul, (a se citi: menajerul) Bogdan Roşca a fost acuzat de plagiat. Apoi, în urma unei plângeri din interiorul instituţiei, s-a dovedit că aici angajările se fac „pe pile” şi pe salarii monstruos de mari (8.000 de lei -n.n). Este exemplul lui Debreczeni Hajnalka, protejată a UDMR, cea care a fost angajată la studio în acte, deşi nu presta efectiv, niciun serviciu pentru postul de radio clujean.

Sursa:  Ziar de Cluj

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *