Du-te la …
UZP Bihor on YouTubeFeed RSS

Bilanț pozitiv la 2 ani de la deschiderea Aquaparkului Nymphaea Oradea


Aquaparkul Nymphaea, cel mai mare complex acvatic din Vestul României, a împlinit în 10 septembrie 2019 doi ani de funcționare, perioadă în care a crescut pe toate planurile, atât din punct de vedere al încasărilor, cât și al numărului de vizitatori.

Astfel, dacă în primul an de funcționare, au fost înregistrate încasări de 16,2 milioane lei și un număr de 318.000 vizitatori, în cel de-al doilea an, valoarea încasărilor a ajuns la 20,7 milioane lei, în timp ce numărul vizitatorilor a crescut la peste 350.000.

Într-o conferință de presă organizată la Aquaparkul Nymphaea, Liviu Andrica, directorul Administrației Domeniului Public, societate care administrează complexul, a prezentat un bilanț la final de sezon estival, vorbind și despre măsurile ce au fost luate pentru mai buna funcționare a Aquaparkului.

“Dacă în primul an de funcționare, 10 septembrie 2016 – 9 septembrie 2017, Aquaparkul Nymphaea a înregistrat încasări de 16 milioane lei și un număr de aproximativ 300.000 vizitatori, în cel de-al doilea an, 10 septembrie 2017 – 10 septembrie 2018, valoarea încasărilor a crescut cu aproximativ 28%, ajungând la aproape 21 milioane lei. De asemenea, în al doilea an, a crescut și numărul de vizitatori cu aproximativ 17%, peste 350.000 de persoane trecându-ne pragul în această perioadă”, precizează directorul ADP Oradea, Liviu Andrica.

Din valoarea încasărilor de 20,6 milioane lei în acest al doilea an, nu mai puțin de 16,5 milioane lei au fost înregistrate începând de la 1 ianuarie 2018, dată de la care Aquaparkul a fost vizitat de peste 293.000 de oameni.

Luna august 2018 este cea mai bună din existența Aquaparkului, fiind înregistrate încasări de 5,1 milioane lei, prin urmare peste 1 milion de euro, și un număr de peste 80.000 de vizitatori.

“În luna august, în municipiul Oradea, nu mai erau locuri de cazare la pensiuni, la hoteluri nici atât și nici măcar la apartamentele care se închiriază pe booking.com. Pentru prima dată am avut vizitatori din Diaspora, din alte provincii ale țării, unii veniți special pentru Aquapark. Până acum mai veneau la rude sau cu probleme de serviciu și treceau și pe la Aquapark, însă deja sunt mulți care vin special pentru a ne vizita. Asta pentru că am început să îmbunătățim serviciile oferite”, este de părere directorul ADP Oradea, Liviu Andrica.

Biletele online, acces garantat 

În toată această perioadă, conducerea Administrației Domeniului Public Oradea a fost preocupată de îmbunătățirea condițiilor și a serviciilor oferite, astfel încât să se ridice la nivelul așteptărilor clienților. Una dintre cele mai mari realizări a fost introducerea achiziționării online de bilete, în urma implementării acestui sistem fiind redus considerabil timpul de așteptare la intrare. Pentru a evita formarea cozilor și odată cu ele crearea de neplăceri vizitatorilor, conducerea ADP Oradea a recomandat pe toate căile de comunicare achiziționarea biletelor online. Prin urmare, mulți dintre vizitatori au apelat la acest mod de procurare a biletelor, în cursul lunii august, peste 30% dintre bilete fiind achiziționate online. Mai mult, în 5 zile din luna august 2018, toate cele 1.700 de bilete online disponibile pentru o zi au fost vândute anticipat.

“Dacă înainte era nevoie de peste o oră ca să intri în complex, astăzi, în maximum o oră după ce te-ai așezat la rând, chiar dacă sunt 1.700, ai intrat în Aquapark. Pentru îmbunătățirea sistemului de acces am creat încă o casă online. Mai mult, am înființat două puncte de încărcare a brățărilor în interior”, consideră Liviu Andrica.

Tot în acest sezon estival au fost deschise un nou punct de alimentație publică și un bar, situate în partea exterioară a complexului. Pentru a satisface cât mai mult posibil numărul mare de cereri, a fost mărită și capacitatea Aquaparkului, de la 1.850 de persoane la 2.100 de persoane pe timpul verii, iar începând de la 1 octombrie până la începerea sezonului estival, de la 600 la 800 de vizitatori.

“Chiar și așa însă, nu toți cei care ar fi dorit să ne viziteze au putut fi acceptați, motiv pentru care ne cerem scuze, însă nu dorim să cream disconfort clienților noștri, acceptând un număr mai mare de vizitatori decât cel pentru care suntem pregătiți să asigurăm condiții și servicii de foarte bună calitate. Totuși, este îmbucurător faptul că sunt cozi, ceea ce înseamnă că există cerere mare, chiar mai mare decât oferta”, menționează directorul ADP Oradea.

Datorită numărului mare de vizitatori, în weekenduri, sărbători legale, vacanțe școlare și minivacanțe, la Aquaparkul Nymphaea nu se eliberează bilete pentru trei ore, ci doar pentru întreaga zi, iar în limita locurilor disponibile, bilete de la ora 17.00.

Pentru a optimiza comunicarea cu vizitatorii complexului, începând din acest sezon estival, la intrarea în Aquapark a fost deschis un birou de informații, aflat la dispoziția clienților minimum 12 ore pe zi, iar un număr de telefon a fost pus la dispoziție pentru facilitarea achiziționării biletelor online, precum și pentru obținerea oricăror altor informații legate de funcționarea Aquaparkului.

Odată încheiat acest sezon estival, Administrația Domeniului Public a început deja pregătirile pentru sezonul viitor, fiind deja achiziționate aproximativ 1.000 de noi șezlonguri și 500 de scaune de platic. De asemenea, se dorește îmbunătățirea activității de divertisment, și anume organizarea, începând de anul viitor, lunar sau chiar săptămânal, a unor spectacole, precum și aducerea unor animatoare.

Toate acestea, pentru ca vizitatorii să petreacă o zi sau un sejur de neuitat la cel mai mare Aquapark din nord-vestul țării. Pentru asta au la dispoziție cele 15 bazine de înot și relaxare atât în exterior, cât și în interior, 10 tobogane, structuri de joacă speciale pentru copii, șapte saune, saloane de masaj, baie turcească, salon pentru bronzat și terenuri de sport.

Loredana Buz, Consilier Relații Publice ADP Oradea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *